Qui som?

AGaM és una entitat sense ànim de lucre que té com a finalitat ajudar que la malaltia mental sigui considerada, no com a estigma, sinó com una realitat que ha d’assumir la societat actual. Aconseguir que les persones arribin a la vellesa amb una qualitat de vida on sigui respectada la seva identitat.

Fomentar la formació de professionals, cuidadors i d’altres persones interessades en la salut mental.

Creació de projectes innovadors a residències. Ajudes a famílies i organismes interessants en la Salut Mental i donar a conèixer la malaltia mental sense l’estigma que l’envolta.

MISSIÓ

Després d’haver passat la pandèmia amb uns resultats tan inquietants per al futur d’una societat “SANA”, AGAM aposta per renovar la MISIÓ com a Entitat i dirigir els seus objectius cap a la informació, formació, difusió i ajuda a totes les persones que pateixen una malaltia mental,  ja sigui per mitjà de xarxes socials o mitjançant nous projectes.

VISIÓ.

La pandèmia ens ha fet tenir una visió molt més àmplia dels nostres futurs objectius com Associació, els problemes psicològics que una gran part de la població espanyola pateix, sense importar edat ni condició social, ens han fet veure que els nostres objectius han d’anar més enllà de allò inicialment construït.